keskiviikko 23. marraskuuta 2016

10 asiaa, joita ette vielä tienneet minusta


♔ Oon hyvin aktiivinen adressien allekirjoittaja. Varsinkin kaikki eläinten pelastamiseen tai kaltoinkohtelun lopettamiseen liittyvät tulee allekirjoitettua 100% varmuudella. Toisinaan olisi kiva, ettei sähköposti täyttyisi vetoomuksilla, mutta en ikään kuin voi jättää eläimiä pulaan! Pieni teko, jolla on toivottavasti suuri vaikutus. Käykää muutkin parantamassa maailmaa osoitteessa http://www.thepetitionsite.com/

♔ En koskaan hengaile kotona farkut jalassa, vaan vaihdan ne heti ovesta astumisen jälkeen kollareihin tai joihinkin muihin mukaviin housuihin. Myös rintsikat vaihtuu yleensä heti Calvin Kleinin supermukavaan alustoppiin. You girls must know how amazing that feels ;)

♔ Villasukat on myös must.


♔ En tykkää yhtään kurkun kuoresta, se pitää kuoria pois!

♔ Oon omenalle allerginen, mutta koska joka kerta ei tuu oireita, syön sitä silti. Usein.

♔ En halua juoda mitään sokerisia juomia, mutta sokeristen ruokien syönti ei aiheuta ongelmia (jos annan itselleni luvan herkutella)!


♔ Oon saanu kerran unihalvauksen ja se oli pelottavinta mitä oon koskaan kokenu!

♔ Oon lentänyt pienoislentokonetta - pari minuuttia!

♔ Multa ei oo koskaan kysytty ajokorttia autoillessa.

♔ Viime kampaajakäynnistäni on kohta 10 vuotta!


Semmoisia faktoja tähän väliin!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis ♥